4

Fotballgruppa har ingen ansatte, men det leies inn hjelp til å drifte og vedlikehold Eventyrøy. Det er laget avtale mellom SIL og Seljord Personal og som sørger for at anlegget til en hver tid er spille klart. Dette gjelder bane klipping, bane merking, utkjøring av mål samt annet vedlikeholdsarbeid som viser seg å være nødvendig. Det er material forvalter som er fotballgruppa sin kontakt person mot Seljord Personal. Alle oppgaver koordineres via materialforvalter.

Seljord Personal sitt ansvar

20 Sep, 2017

• Klipping av bane
  • Merking av bane
  • Vedlikehold og utkjøring av mål
  • Vedlikehold av bygningsmasse ved forespørsel
  • Vårklargjøring
  • Gi beskjed når bane er klar på våren

Oppstartsansvarlig

20 Sep, 2017

• Kontaktpunkt for nye medlem (spillere og foreldre)
  • Informere på foreldremøte om Seljord fotball sine aktiviteter og tilbud. Avtales på forhånd med foreldrekontakter. Stikkord:
    • Klubb organisering
    • Kontaktpersoner
    • Lagidrett
    • Fail play, mobbing etc
    • Dugnad
    • Trening/oppmann/kjøring
    • Forventninger til foreldre
    • Tilbud som finnes (lagspill, IFO)
  • Oppfølging av J/G8
  • 2 statusmøter med trener, oppmann og foreldre pr sesong

Som oppstartsansvarlig så pliktes det at man setter seg inn klubbens visjoner, verdier, mål og handlingsplaner. Viktig at man representerer fotballgruppa på en god måte.